W dniu 17.04.2014 roku o godz. 11:00 odbyło się comiesięczne posiedzenie Zarządu. Wykorzystano przerwę w opadach deszczu i zebranie przeprowadzono w świetlicy działkowej. W spotkaniu wzięło udział 5 członków Zarządu. W trakcie zebrania :

- poinformowano o przeprowadzeniu przez firmę Saternus przeglądu naszych urządzeń zabawowych. Obydwa zostały dopuszczone do dalszej eksploatacji.

- księgowa przedstawiła stan finansów Ogrodu. Bilans jest dodatni, zaczynają wpływać pierwsze wpłaty od działkowców. Przypominamy w tym miejscu że na Zebraniu Sprawozdawczym uchwalono termin wnoszenia tegorocznych opłat za działkę na 31 maja 2014.

- poinformowano o braku zgłoszeń do funkcji gospodarza ogrodu. Postanowiono zatem zlecać na bieżąco odpłatne wykonywanie koniecznych w danej chwili prac.

- dyskutowano o odzewie na ogłoszenie o pracach na rzecz ogrodu – na kolejne ogłoszenie zgłosiła się 1 osoba. Kolejne ogłoszenia o pracach będą wywieszane w miarę potrzeb.

- poinformowano o braku zgłoszeń do pracy w Komisji Spisowej. W tej sytuacji postanowiono wybrać jej skład spośród członków Zarządu i Komisji statutowych. Tak więc skład Komisji Spisowej weszli działkowcy – Michalski, Szlapa, Wojewoda.

Aby usprawnić sam spis postanowiono wykonać go w 4 etapach po 32 działki w jednym etapie, w czasie kolejnych weekendów 24 i 31 maja oraz 14 i 21 czerwca. W przypadku niesprzyjającej pogody spis zostanie przesunięty na kolejne weekendy. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny.

Podajemy telefon kontaktowy - 510-291-534

- potwierdzono datę – 7 czerwca - przeprowadzenia imprezy z okazji Dnia Dziecka na naszym ogrodzie

- po burzliwej dyskusji i przeprowadzeniu obliczeń finansowych postanowiono połączyć Zebranie Stowarzyszeniowe z Festynem Dożynkowym. Dokładna data zostanie podana w osobnym ogłoszeniu.

- ustalono termin następnego zebrania na 27 czerwca.

Zarząd