W dniu 22.08.2013 roku o godz. 17:00 odbyło się kolejne comiesięczne  posiedzenie Zarządu. Także i tym razem zebranie przeprowadzono w świetlicy działkowej. W spotkaniu wzięło udział 5 członków Zarządu. W trakcie zebrania :

- dyskutowano na temat prowadzonych prac przy czyszczeniu drenaży. Księgowa przedstawiła sytuację finansową Ogrodu. Podliczono już poniesione koszty i jeszcze nas czekające. Postanowiono kontynuować składanie wniosku o dofinansowanie tego tematu z OZŚ PZD. Należy zaktualizować niektóre dane i wymienić niektóre dokumenty złożone w Delegaturze PZD w Gliwicach. Sprawę tą prowadzi Prezes Ogrodu. Pan Michalski z kolei przedstawił mapę Ogrodu formatu A0 z naniesioną siatką zlokalizowanych do tej pory drenaży.

- poinformowano o stanie prac przed Festynem Dożynkowym. Postanowiono wykonywać prace etapami. Końcowe prace dekoracyjne zaczną się w sobotę o godzinie 9:00.

- ustalono i rozdzielono pomiędzy członków Zarządu listę zakupów koniecznych do przeprowadzenia Festynu Dożynkowego.

- sprawdzono sytuację organizacyjną – listę zaproszonych gości, listę nagród, oprawę Mszy Świętej, itp.

- podjęto 1 uchwałę w sprawie przyjęcia nowego działkowca

 

Kolejne zebranie prawdopodobnie 28 września. Zapraszamy zainteresowanych.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Zarząd