W dniu 28.09.2013 roku o godz. 13:00 odbyło się kolejne comiesięczne posiedzenie Zarządu. Ładna pogoda pozwoliła przeprowadzić zebranie na placu działkowym, pod gruszą. W spotkaniu wzięło udział 7 członków Zarządu. W trakcie zebrania :

- Prezes podziękował wszystkim za pomoc przy organizowaniu Festynu Dożynkowego, zarówno w pracach przed imprezą, w trakcie jej trwania jak i w sprzątaniu po Festynie.

- przedstawiono rozliczenie merytoryczne i finansowe Festynu Dożynkowego. Prowadząca talony na napój podała, że rozdano ich wśród działkowców 162 sztuki. Wszystkie zostały zrealizowane w bufecie – wydano na nie piwo jasne lub ciemne i coca-colę.

- na życzenie działkowców podajemy kwoty zebrane z wolnych datków na ofiarę za odprawioną Mszę Świętą. Pani Krasucka zebrała 130 zł, pan Wojewoda 310 zł – razem 440 zł. Została ona podzielona i przekazana do Parafii osobom zaangażowanym w odprawienie Mszy.

- poinformowano o przyjęciu w Delegaturze PZD w Gliwicach wniosku o dofinansowanie robót przy naprawie sieci drenaży. Wystąpiliśmy o kwotę około 6.000,00 zł

- przedstawiono szczegółowy raport z prac przy czyszczeniu drenaży, z rozpisaniem na poszczególne działki

- poinformowano o usunięciu awarii zawiasu na prawym słupku bramy wjazdowej. Postanowiono w przyszłym roku podjąć próbę wymiany bramy na nową.

- postanowiono także przesunąć prace przy montażu słupków ograniczających wjazd na alejki na przyszły rok. Będzie już wtedy znana nasza sytuacja prawna i możliwości finansowe

- ze względu na ładną pogodę postanowiono utrzymać dopływ wody do działek przez miesiąc październik. W przypadku nagłej zmiany pogody – przymrozki - zostanie ogłoszony komunikat o zamknięciu dopływu wody.

 

Kolejne zebranie prawdopodobnie 26 października. Zapraszamy zainteresowanych.

Zarząd