W miesiącu sierpniu odbyły się 2 zebrania Zarządu. W pierwszym w dniu 14.08.2013 roku wzięło udział 5 członków Zarządu oraz 3 członków Komisji Statutowych. W trakcie zebrania :

- poinformowano o stanie prac przed Festynem Dożynkowym. Postanowiono wykonywać prace etapami od środy 20 sierpnia. Końcowe prace dekoracyjne zaczną się w sobotę o godzinie 9:00.

- ustalono i rozdzielono pomiędzy członków Zarządu listę zakupów koniecznych do przeprowadzenia Festynu Dożynkowego.

- sprawdzono sytuację organizacyjną – listę zaproszonych gości, listę nagród, oprawę Mszy Świętej, itp.

- zaakceptowano kolejną umowę przekazania dzierżawy działkowej i przyjęto w poczet PZD kolejnego członka

- postanowiono wysłać kolejne pisma polecone za potwierdzeniem odbioru o braku zainteresowania działką do 3 już upomnianych działkowców

- Prezes rozdał i poprosił o wypełnienie list poparcia dla akcji ustawodawczej Rady Krajowej PZD „STOP rozbiórkom altan”.

Drugie zebranie odbyło się w dniu 27 sierpnia. Wzięło w nim udział 6 członków Zarządu i również 3 członków Komisji. Obydwa zebrania odbyły się przed świetlicą działkową. W trakcie zebrania :

- Prezes podziękował wszystkim zaangażowanym w organizację Festynu Dożynkowego i w sprzątanie po nim

- poinformowano o rozdaniu wśród działkowców 149 talonów na napoje

- księgowa poinformowała o zapłaceniu faktury za wodę zużytą do 1.08. na kwotę 2.200

- poinformowano o wywiezieniu kolejnego kontenera ze śmieciami

- dyskutowano nad wyborem działkowca do reprezentowania naszego ogrodu na scenie w czasie Dożynek Miejskich. Postanowiono delegować państwo Helenę i Krzysztofa Wojewodów

- dyskutowano na temat Zebrania Stowarzyszeniowego. Postanowiono sprawdzić czy może się ono odbyć w dniu 12 października o godzinie 11:30

- zaakceptowano kolejną umowę przekazania dzierżawy działkowej i przyjęto w poczet PZD kolejnego członka

Kolejne zebranie dnia 5 września o godzinie 16:00. Zapraszamy zainteresowanych.