W dniu 10.10.2015 roku o godz. 17:00 odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu Ze względu na fakt, że we wrześniu spotykano się na roboczo w mniejszych grupach, nie zwołano typowego zebrania Zarządu. W związku z tym to zebranie potraktowano jako wrześniowe i październikowe. Przeprowadzono je jeszcze w świetlicy działkowej, chociaż za ciepło to już nie było. Wzięło w nim udział 6 członków Zarządu oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- poinformowano o wywiezieniu kolejnego kontenera ze śmieciami

- księgowa przedstawiła obszerną informację na temat finansów ogrodu. Na razie mamy na kontach pieniądze. Działkowcy zalegają z wpłatami na około 770 zł. Na pewno braknie jednak na koncie :

- wody – aktualnie mamy 3.706 zł. Odczyt licznika wody dał wynik 986 m3. A więc faktura będzie opiewać na pewno na kwotę 4.000 zł.

- śmieci – aktualnie mamy 800 zł. W tym miesiącu wywieziono już jeden kontener. A według nowych przepisów musimy zostawić kontener przez cały rok czyli także w zimie. Po wywiezieniu kontenera który teraz stoi na placu na kocie zabraknie pieniędzy.

Wszystkie opłaty zostaną oczywiście wykonane z wykorzystaniem pieniędzy z innych kont. Te braki pieniędzy wynikają głównie z błędnego oszacowania tegorocznych kosztów. Zostało ono zmienione w stosunku do pierwotnego w oparciu o wytyczne KR PZD. Sugerowało one aby wykorzystać do tego celu średnie z dwóch poprzednich lat czyli 2013 i 2014.

- w nawiązaniu do tych informacji postanowiono zamknąć zawór główny i tym samym dopływ wody do działek w dniu 19 października 2015 roku.

- postanowiono rozpocząć po tym terminie przyjmować stany liczników od działkowców i rozpocząć rozliczanie zużycia wody. Działkowcy którzy nie podadzą stanu licznika zostaną potraktowani jak działkowcy bez licznika. Odpowiednie ogłoszenie pojawi się na tablicy i na stronie internetowej.

- poinformowano o zaleganiu z opłatami przez 3 działkowców : numer 11, 67, 119.

- przyjęto w poczet PZD czterech nowych działkowców


Zarząd