W dniu 6.11.2015 roku o godz. 15:30 odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Przeprowadzono je w sali 26 w Miejskim Domu Kultury. Sala ta została nam użyczona na okres jesienno-zimowy na rozgrywki skata i zebrania. W zebraniu wzięło udział 5 członków Zarządu, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- poinformowano o wynikach akcji podawania stanu wodomierzy. Na dzień dzisiejszy jeszcze 26 działkowców mających zamontowane wodomierze nie podało ich stanu. Utrudni to przeprowadzenie rozliczenia zużycia wody. Dlatego prosimy użytkowników działek o numerach podanych poniżej o odczytanie stanu licznika wody :2, 3, 4, 6, 8, 9, 17, 30, 40, 42, 63, 65, 67, 75, 86, 93, 97, 100, 101, 105, 107, 113, 115, 119, 121, 123.

- postanowiono skontrolować losowo podane przez działkowców odczyty wodomierzy. Do tej akcji wybrano działki o numerach : 15, 26, 30, 64, 66, 69 ,76, 116, 128. Data kontroli zostanie ustalona telefonicznie.

- księgowa poinformowała o stanie konta wody. Zgodnie z oczekiwaniami faktura opiewała na kwotę przekraczającą stan konta. Zabrakło dokładnie 926 zł. Po dyskusji i różnych propozycjach postanowiono pokryć tą stratę z konta abonamentu czyli ze składek po 5 zł na plombowanie liczników.

- księgowa poinformowała również o stanie konta śmieci. Mamy na nim 333 zł. Wczoraj wywieziono przepełniony kontener czyli faktura będzie opiewać na pewno na kwotę 404 zł. Przepełnienie wynikło z powodu awarii samochodu firmy Toensmeier. I kontener zgłoszony w dniu 28 października zamiast 30 października wywieziono dopiero 5 listopada. A więc i na tym koncie mamy już minus. A kolejny kontener został już podstawiony i będzie stał cały czas. Czyli jeżeli się zapełni to musimy zlecić jego wywiezienie i za tę usługę zapłacić.

- dyskutowano nad sposobem rozliczenia poboru wody do basenów ustawionych na działkach, w przypadku braku licznika lub braku odczytu

- w nawiązaniu do tych informacji postanowiono w przyszłym roku na Walnym Zebraniu ustalić opłaty w odpowiedniej wysokości, pozwalającej odzyskać dług i zapewnić bieżące płacenie faktur.

- poinformowano o problemach w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Dokumentacja ogrodu jest w porządku. Problemy są formalne. Od kiedy jesteśmy Stowarzyszeniem Ogrodowym podlegamy przepisom ustawy o stowarzyszeniach. I dlatego wymienione urzędy żądają złożenia na nowo informacji o Regon, NIP, numerach kont, ubezpieczeniu, itp.

- w nawiązaniu do tych informacji podjęto na potrzeby Urzędu Skarbowego uchwałę numer 14 o tym, że siedziba Zarządu znajduje się na ulicy Działkowej.

- poinformowano o zaleganiu z opłatami przez 2 działkowców : numer 67, 119.

- podjęto kolejną uchwałę numer 15 o powołaniu Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej. W skład Komisji weszli : Michalski Zygmunt, Hap Jacek, Szlapa Józef.

Kolejne zebranie odbędzie się w dniu 15 grudnia 2015 roku o godzinie 17:00.

Zarząd