W tym miesiącu Zarząd spotykał się dwa razy. Pierwszy raz w dniu 6.09.2017 roku. Tematem głównym było rozliczenie Festynu Dożynkowego. Prezes podziękował członkom Zarządu za pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu tego przedsięwzięcia. Wynajęta firma cateringowa sprawdziła się. Nie znamy jeszcze wszystkich kosztów więc rozliczenie szczegółowe zostanie przeprowadzone później. Dyskutowano nad postawieniem dużego namiotu dla gości na placu oraz nad zakupem nowego namiotu dla zespołu. Podjęto uchwałę w sprawie przeniesienia prawa do działki numer 73 i przyjęto w poczet PZD nowego działkowca.

Po raz drugi spotkano się w dniu 30.09.2017 roku. W zebraniu wzięło udział 7 członków Zarządu, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- księgowa poinformowała o stanie wpłat działkowców. Nadal nie wszyscy jeszcze wpłacili opłaty za rok 2017. Według stanu na koniec sierpnia z opłatami zalega 7 działkowców. Przypominamy zatem po raz kolejny, że 30 czerwca upłynął ustalony termin wnoszenia tych opłat. Według Regulaminu po tym terminie zostaną naliczone ustawowe odsetki za opóźnienie. Oczywiście rosną one z każdym miesiącem opóźnienia.

- poinformowano o wywiezieniu kolejnych kontenerów ze śmieciami. W miesiącu sierpniu były to 4 sztuki o wadze 2,64 tony i odpady wielkogabarytowe o wadze 1,74 tony.

- przedstawiono koszty Festynu Dożynkowego. Firma cateringowa kosztowała nas 1.550 zł, zespół 820 zł, talony dla jubilatów 650 zł.

- poinformowano o stanie konta wody – wynosi ono 2.714 zł. Odczytano licznik główny – jego stan to 4.190 m3. Zużyto zatem 733 m3 wody.

- dyskutowano na temat awarii wodociągu na ogrodzie „RELAKS”. Nie jest to pierwsza taka sytuacja, że nasz ogród jest pozbawiony wody w ich powodu. Postanowiono zatem wystąpić do WPWiK o sprawdzenie możliwości podłączenia naszego ogrodu do innego wodociągu.

- w związku z tą awarią postanowiono nie wznawiać dostaw wody do działek. Nasza instalacja jest już prawie pusta. Wiec otwarcie dopływu wiąże się z dodatkowymi kosztami na jej napełnienie. Postanowiono rozpocząć zbieranie odczytów wodomierzy.

- podjęto uchwałę o przyznaniu świadczeń 5 członkom Zarządu za miesiąc wrzesień. Nagrody przyznano 2 działkowcom.

- postanowiono wystąpić z podaniem do MOKiS o bezpłatny wynajem sali na spotkania Zarządu w okresie jesienno – zimowym.

- kolejne zebranie odbędzie się w dniu 26 października 2017 roku w wynajętej sali w budynku MOKiS-u. Zapraszamy zainteresowanych.

Zarząd