W dniu 15.11.2017 roku o godz. 17:00 odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Tym razem odbyło się ono w wynajętej na okres zimowy sali w MOKiS. Wzięło w nim udział 6 członków Zarządu, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- księgowa poinformowała o stanie wpłat działkowców. Nadal nie wszyscy jeszcze wpłacili opłaty za rok 2017. Pomimo wysłania do nich listów z upomnieniem. Według stanu na koniec października z opłatami zalega 4 działkowców. Nowo przyjęty ostatnio działkowiec zasilił to grono.

- poinformowano o wywiezieniu kolejnego kontenera ze śmieciami na kwotę 451 zł.

- przedstawiono wyniki podawania odczytu wodomierzy. Nie podało stanu 10 działkowców.

- Prezes poinformował o doręczeniu pisma w sprawie nowego wodociągu do Urzędu Miejskiego i do PWiK w Gliwicach. Czekamy na odpowiedź. Podejmiemy odpowiednie działanie, zależne od jej treści.

- Prezes zreferował temat słupków blokujących wjazd na alejki. Najdroższy jest słupek łamany. Na razie nie znaleziono takiego modelu, który spełniał by nasze wymagania. Cenowo jesteśmy w stanie zrealizować ich zakup z własnych środków, np. za pieniądze które wpłacą zalegający działkowcy. Montaż postanowiono przesunąć na wiosnę. W zimie i tak zamykamy bramę wjazdową, więc samochody nie będą mogły wjeżdżać na alejki.

- podjęto uchwałę o przekazaniu kwoty 100 zł do Delegatury PZD w Gliwicach na dofinansowanie zakupu sztandaru.

- Prezes zreferował wizytę w Urzędzie Skarbowym, w celu wyjaśnienia niezgodności adresu naszego ogrodu. Odpowiednie pismo zostało złożone jeszcze w 2012 roku.

- powołano Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisu majątku ogrodu.

- Prezes poinformował o zgłoszeniu telefonicznym, listowym i ustnym od działkowców o zalaniu działek w dolnej części ogrodu. Powołana Komisja w obecności działkowców dokonała oględzin w terenie. Wydaje się że na jednej z działek doszło do zatkania drenu. Powoduje to wypływ wody na powierzchnię i zalewanie działek. Przy obecnej aurze i braku wody w instalacji trudno podjąć działania naprawcze. Zarząd dołoży jednak starań aby udrożnić dreny i usunąć wodę z tych działek.

- podjęto uchwałę w sprawie przeniesienia prawa do działki numer 98 i przyjęto w poczet PZD nowego działkowca

- kolejne zebranie odbędzie się w dniu 12.12.2017 roku o godzinie 17:00 w wynajętej sali MOKiS-u. Zapraszamy wszystkich chętnych.

Zarząd